آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

وعده تکراری وزیر راه: خبرنگاران خانه دار می شوند

  • کد خبر: ۳۷۹۴۶
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
وعده تکراری وزیر راه: خبرنگاران خانه دار می شوند
طبق رویه هر سال همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، وزیر راه و شهرسازی باز هم وعده خانه‌دار کردن خبرنگاران را داد.
به گزارش شهرآرانیوز، طی سال‌های اخیر همزمان با فرا رسیدن روز خبرنگار، مقامات و مسئولان دولتی وعده‌های متعددی را می‌دهند که خانه‌دار کردن قشر خبرنگار یکی از آن‌ها بوده است. ۱۸ مردادماه سال گذشته وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در تمام شهر‌های کشور پروژه‌های فعال ساخت مسکن وجود دارد، گفته بود: خبرنگاران نیز می‌توانند مانند سایر اقشار از این پروژه‌ها استفاده کنند.

محمد اسلامی افزود: خبرنگارانی که فاقد مسکن هستند، مانند سایر اقشار جامعه می‌توانند در پروژه‌های ساخت مسکن در شهر‌ها ثبت نام کرده و از مسکن برخوردار شوند.

امسال هم مانند سال گذشته وزیر راه و شهرسازی وعده خانه‌دار کردن خبرنگاران را داده است. محمد اسلامی در حاشیه سفر به زادگاهش در این‌باره گفته است: مانند امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش و وزارت رفاه برای ساخت خانه برای فرهنگیان و جامعه کارگری، مذاکراتی نیز در این خصوص با وزیر ارشاد انجام گرفته است.  

وی افزود: به دنبال این هستیم تا اصحاب رسانه و هنر هم از طریق طرح اقدام ملی مسکن صاحبخانه شوند.  

 مردادماه سال ۹۸ وزارت راه و شهرسازی چند طرح با پیشوند "تام" را در دست تهیه داشت که در نهایت با رفتن مازیار حسینی از معاونت مسکن و ساختمان این طرح‌ها نیز روی کاغذ ماندند. تنها طرحی که تا حدودی از روی کاغذ خارج شده و شکل اجرایی به خود گرفته "طرح ملی مسکن" بوده است. طرحی که متقاضیان طی چند مرحله تا اسفندماه سال گذشته برای آن ثبت‌نام کردند، اما هنوز تکلیف پالایش‌های آن مشخص نشده است. در این طرح متقاضی ابتدا باید آورده‌ای ۴۰ میلیون تومانی داشته باشد و بنابر اطلاع‌رسانی ناقص مسئولان وزارت راه ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای آن پرداخت خواهد شد.

گرچه وزیر راه و شهرسازی سال گذشته اعلام کرد خبرنگاران می‌توانند در چنین طرح‌هایی ثبت‌نام کنند، اما واقعیت آن است که دریافتی خبرنگاران با طرح‌های وزارت راه و شهرسازی همخوانی ندارد. در نهایت هم احتمالا فقط وعده‌های متعدد خصوص خانه‌دار کردن خبرنگاران از مسئولان دولت دوازدهم به یادگار خواهد ماند.
 
منبع:تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->